غرق نفرتم از تو


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام ب وبلاگ من خوش اومدید امیدوارم بعد از خوندن مطالب نظر یادتون تره منتظر نظرات خوب شما هستم

رفاقتت با خدا در چه حده

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان میخانه عشق و آدرس faraz.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 275
:: کل نظرات : 297

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 2
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 8
:: بازدید هفته : 3
:: بازدید ماه : 2213
:: بازدید سال : 6020
:: بازدید کلی : 245533

RSS

Powered By
loxblog.Com

من خودم هستم ویک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزد

غرق نفرتم از تو
6 / 11 / 1398 ساعت 9:5 | بازدید : 1504 | نوشته ‌شده به دست fateme | ( نظرات )

 

آتش را روشن کردی ، می بینی که زبانه گرفته است ، اما چرا نزدیک نمی شوی؟
شاید می ترسی که بسوزی !
چطور زمانی که حرف از سوختن من بود می گفتی حکمت است ،
اما اکنون که زمان سوختن توست ، پا پس کشیده ای ،
دیدم رسم وفاداری را ،
دیدم که به چه راحتی سوختنم را دیدی و دم نزدی ،
دیدی که چه زیبا سوختم در آتشی که نه گلستان بود و نه سرد ،
 
داغ بود ، داغ داغ داغ!!!
هر چند که تو هیچ وقت طعم حرارت را نچشیدی!!!
چه شهامتی به خرج می دهی اکنون...
اما امروز دیر است برای نزدیک شدن به آتش !
شاید دیروز که سازم را شکستم باید از من دوری می کردی!!!
 باز هم بخند!!!
دیدی که خنده هایت را بی جواب نگذاشتم ...
شاید این را شهامت ندانی!
اما همین که برای من شجاعت است کافیست ...
سازم را شکستم!
 همان که نیمی از عمرم را در پی آموزشش بودم ، و نیم دیگر را در پی نواختنش...
نمی توانی بگویی که سازم را ، رفیق سالیانم را دوست نداشتم!!!
زمانی که سازم را شکستم ، خودم را نیز شکستم !
سازم را دو تکه کردم و خودم را هزاران تکه...
حال از من دوری کن تا تو را نیز نشکسته ام!
غرق نفرتم از تو، و این را هرگز فراموش نکن...!!!!!!!؟؟؟؟؟؟
 



|
امتیاز مطلب : 79
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
jdjhdjjd در تاریخ : 1392/10/17/faraz - - گفته است :
,jwnjdudhdj hi exhibe

<-CommentGAvator->
امير در تاریخ : 1392/8/9/4 - - گفته است :
كيف كردم به منم سربزن

<-CommentGAvator->
فرهاد27 در تاریخ : 1392/6/23/6 - - گفته است :
یک سلامم را اگر پاسخ گویی میروم لذتش را با تمام شهر قسمت میکنم...

<-CommentGAvator->
sherlock در تاریخ : 1392/6/21/4 - - گفته است :
salam
webloge khobi dari , man ham y weblog daram
khoshhal mishm be webloge man ham sari bezni vanazareta darmoredesh bedi , age ham dus dashti mitunim tabadole link konim

<-CommentGAvator->
mehraban در تاریخ : 1392/4/13/4 - - گفته است :
سلام آجی خوشگل و مهربون خودم مگه میشه من آجی گلمو یادم بره من کلا دیگه زیاد تو وب نمیام واسه آپش دیگه دل و دماغ ندارم عزیزم

<-CommentGAvator->
علی اقا در تاریخ : 1392/2/6/5 - - گفته است :
سلام!!!
مطلبت خیلی قشنگ بود
میتونم ازش استفاده. کنم تو وبلاگم???

<-CommentGAvator->
شبگرد در تاریخ : 1392/1/23/5 - - گفته است :
خیلی ساده ولی خوب خوشم اومد ممنون!!@!!

<-CommentGAvator->
مریم در تاریخ : 1392/1/22/4 - - گفته است :
سلام عزیزم
وب خیلیییییییییییییی قشنگی داری ممنون که به من هم سر زدی بازم منتظر هستم


<-CommentGAvator->
mohammad در تاریخ : 1390/11/9/0 - - گفته است :
salam ye sar behem bezan ap kardam


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: